Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


دانلود بازی Armored Core V برای XBOX360

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

سری بازی های Armored Core سال های زیادی است که توسط استودیوی بازیسازی From Software ساخته و راهی بازار می شوند. تا کنون ۴ نسخه اصلی و چندین نسخه فرعی از این سری راهی بازار شده اند و شماره پنجم نیز قرار بود در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شود، اما با تأخیر مواجه شد تا علاقه مندان بتوانند در ماه مارچ این بازی را تجربه کنند. بازی Armored Core V تا این لحظه آخرین نسخه از سری بازی های Armored Core است که توسط استودیوی بازیسازی From Software در دست ساخت است. این بازی نبرد بین ربات ها را به نمایش درمی آورد و بازیکنان در آن با استراتژی های مختلف مواجه می شوند که باید در مبارزه های مختلف از آن ها استفاده کنند. در این بازی می توانید ربات های جنگی خود را به شکل های مختلف و دلخواه طراحی کنید. همچنین این بازی را می توانید به صورت آنلاین و آفلاین با دوستانتان بازی کنید. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی From Software بزرگترین تغییری که در این نسخه صورت گرفته، بخش آنلاین این بازی است. حتی اگر تنها بخش تک نفره را تجربه کنید و اصلاً به سراغ بخش آنلاین نروید، این تغییرات را در بازی احساس خواهید کرد. زمانی که وارد بخش آنلاین این بازی می شوید، باید گروه خود را انتخاب کنید. همه چیز بر مبنای همین گروه ها برنامه ریزی می شود و در طول بازی با قابلیت های هر گروه می توانید در مبارزه ها شرکت کنید.

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

زمانی که هنوز کنسول های PS2 ،Xbox و GameCube فعالیت می کردند، EA و استودیوی بازیسازی EA Big سبکی جدید از فوتبال را به نمایش درآوردند که قبلاً در بازی های کامپیوتری دیده نشده بود. تا قبل از عرضه FIFA Street کمپانی EA با عرضه NBA Street تجربه خوبی را بدست آورده بود و به همین دلیل تصمیم گرفت تا بازی فوتبال را با سبکی تازه به نمایش دربیاورد. نتیجه این شد که بازیکنان با سری بازی های FIFA Street روبرو شدند. اکنون بیش از ۳ سال است که از ساخت بازی FIFA Street جدید می گذرد. این سری از بازی ها در سال ۲۰۱۲ بازمی گردند و مسیر جدیدی را به نمایش درمی آورند.سازندگان FIFA Street جدید، تغییرات زیادی را در آن به وجود آورده اند و این موضوع باعث شده تا این بازی با تمام آن چیزی که تا کنون می شناختید، متفاوت باشد. زمانی که برای اولین بار این عنوان را تجربه می کنید، متوجه می شوید که بسیار تغییر کرده است. سبک کارتونی بازی به فراموشی سپرده شده و دیگر از انیمیشن های خنده دار خبری نیست. چیزی از نسخه های قبلی در این بازی دیده نمی شود. در این بازی واقعاً متوجه می شوید که فوتبال در کوچه ها و باشگاه های کوچک به چه صورت است. البته بچه های ایرانی به خوبی با اینگونه فوتبال بازی کردن آشنایی دارند! در این بازی دیگر خبری از زمین های چمن نیست و بازیکنان روی زمین های سفت و سخت بازی می کنند، اما همچنان دیوار یک دوست خوب برای شما است.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Street Fighter X Tekken برای XBOX360

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

دو بازی قدیمی و خاطره انگیز در زمینه بازی های تن به تن این بار با همدیگر آمیخته شده اند و تاریخی ترین بازی در این زمینه را خلق کرده اند. در این بازی شخصیت های دو بازی Street Fighter و Tekken آمیخته شده و با یکدیگر روبرو می شوند. در این بازی شخصیت های بازی Street Fighter که از بازی Street Fighter IV از تکنولوژی تبدیل ۲بعدی به تکنولوژی روز دنیا و آپدیت های جدید بهره برده اند ، با شخصیت های کمپانی Capcom که می تواند به Mishima و Nina William اشاره کرد به نبرد می پردازند و رقابتی بیشتر از زیبا ، خاطره انگیز را خلق می نمایند ! شاید به نظر شما این بازی کاملا روایتی متفاوت از شخصیت ها را تعریف نماید ، ولی باید گفت که در این بازی شخصیت ها همان ویژگی های قدیمی خود را داشته و هیچ دخالتی در آن ها صورت نگرفته است تا شما بتوانید یک مسابقه انفجاری (!) را داشته باشید. در این بازی انیمیشن ها و جزئیات بازی به طرز چشم نوازی بهبود پیدا کرده اند و شما را مجذوب خود خواهد کرد. شما از هم اکنون می توانید این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی The Darkness 2 برای XBOX360

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

Darkness II دوباره با کوله باری از ترس ، وحشت و هیجان بازگشته است. سال ۲۰۰۷ سال اغاز تاریکی در صنعت بازی های ویدئویی بود همان سالی که TD با استقبال خوبی همراه نشد ولی اینبار همه چیز متفاوت خواهد بود. بعد از عرضه اولین بازی از فرانچیز Darkness المنت های جدیدی در سبک شوتر اول شخص ( FPS) به گیمپلی بازی افزوده شد که بدون هیچ تردیدی باعث ایجاد تغییرات گسترده ای در بازی های FPS شد. یکی مهمترین المنت های بازی Drakness ضربه زدن به دشمنان و ابجکت های بازی بود که این عنوان را به گیمی با المان های جدید تبدیل کرد. حال اگر امکان گرفتن و ضربه زدن به دشمنان را با دو دست شیطانی که کارایی بالای دارد تلفیق کنیم گیمپلی ای ویژه خلق می شود که جذابیت و سرعت وصف ناپذیری به گیم می دهد. به احتمال زیاد اطلاع دارید که سازنده بازی تغییر کرده است و احتمال ایجاد تغییرات دیگر در بازی وجود دارد با این وجود بازی با المنت های هنری جدیدی ساخته می شود.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی NeverDead برای XBOX360

  • دسته بندی:<-CategoryName->

بازی NeverDead یکی از بازی‌هایی است که شرکت Konami ناشر و سازنده معروف ژاپنی در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد. از قدیم شرکت Konami در ساخت بازی‌های اکشن مهارت ویژه‌ای از خود نشان داده است. مجموعه Metal Gear Solid از بازی‌های مشهور این شرکت، در بین علاقه‌مندان بازی‌های اکشن و پنهان‌کاری، از محبوبیت خاصی برخوردار است. سابقه خوب این شرکت در ساخت بازی‌های جذاب، باعث شده است NeverDead نیز مورد توجه منتقدان بازی و بازی دوستان قرار گیرد. در نگاه اول NeverDead تنها شبیه به بازی‌های اکشن ژاپنی است! البته مسلما NeverDead یک بازی اکشن ژاپنی است که به طور غیرقابل انکاری یادآور بازی‌های شاخص این گروه است. Devil May Cry و Final Fantasy شاید با اغراق کمتر، بازی‌هایی هستند که NeverDead شباهت زیادی به آن‌ها دارد. NeverDead یک نمونه کامل از تخیلات خاص ژاپنی است که البته طرفداران بسیاری نیز دارد. Demonها یا شیاطین دشمنان اصلی این فانتزی‌های ژاپنی هستند و قهرمانان این داستان‌ها نیز، توانایی‌هایی فرا انسانی دارند. قهرمان NeverDead یک شکارچی است که با Demonها می‌جنگد. او ۵۰۰ سال پیش در نبرد با شاه Demonها، همسر خود را از دست داد و شکست خورد اما در عوض توانست به موجودی بدون مرگ یا به تعبیر بازی جاودان تبدیل شود. برای مرور توضیحات کامل  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

قطعا طرفداران کشتی کچ در ایران این بازی را میشناسند. سری بازیهای WWE هر ساله روانه بازار می شوند و به جای اینکه طرفداران بازی را خوشحال کند, بدتر عصبانی میکند. زیرا چند سالی میشود که افت تکراری شدن به جان این عنوان افتاده است. با خبر تعویض تیم سازنده همه طرفداران امیدوار شدند که شاید این بازی بتواند تغییراتی در بر داشته باشد و بتواند یکی از بهترین ها باشد. چند سال بود شاهد پیشرفت آنچنانی در گرافیک و اللخوصوص گیم پلی این بازی نبودیم و فقط استودیوی Yukes چند کاراکتر را به این بازی اضافه یا کم میکرد. به خاطر همین طرفداران این بازی دلسر و ناراحت شدند. بعد از عرضه شدن بازی All star که گیم پلی سریع و روان بود با گرافیکی جدید نسبت به عرضه نسخه های smack down v.s raw مورد توجه طرفداران قرار گرفت. THQ گفته است که امسال فقط و فقط اسم این بازی تغییر نخواهد کرد و گیم پلی این بازی دچار تغییرات زیادی شده است و گرافیک این بازی هم ارتقاء داده شده است اما بر اساس تصاویر و تریلر این بازی گرافیک این بازی آنچنان هم عوض نشده است. نکته ی بعدی در بازی WWE 12 این است که بالاخره به تماشاگران کنار رینگ اهمیت داده شده و قرار است از لحاظ گرافیکی نسبت به نسخه های پیش تغیراتی مثبت داده شود. برای مرور توضیحات کامل نقد بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه SWAG بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی Red dead redemption: Undead Nightmare (Region Free

  • دسته بندی:<-CategoryName->

در این DLC سلاح های منحصر به فردی اضافه شده اند که از همه آن ها می توانید برای نابودی زامبی ها استفاده کنید ، قابلیتی اضافه شده است به این صورت که شما با استفاده از اجساد انسان و پرتاب کردن آن ها به سوی زامبی ها همه را در یک سو جمع کنید و با استفاده از تفنگ  Blunderbuss آن ها را نابود سازید...

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی اکشن و فوق العاده جذاب Bodycount 2011 XBOX360

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

برای اولین بار از سایت های ایرانی

دانلود بازی فوق العاده اکشن و استثنایی Bodycount برای کنسول XBOX360 . بازی Bodycount یک بازی اول شخص شوتر میباشد که در آن شما نقش

سرباز بازنشسته ی ارتش آمریکا با نام  Jackson Delgadro را بر عهده دارید...

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel برای XBOX360

  • دسته بندی:<-CategoryName->

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Captain America: Super Soldier برای XBOX360

  • دسته بندی:<-CategoryName->

دانلود + ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


msinadownload

Admin

msinadownload

http://msinadownload.loxblog.ir

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

دانلود بازی Armored Core V برای XBOX360

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود